5 Sprawdzonych Metod Jak Zwiększyć Libido u Mężczyzn

8

W internecie regularnie pojawiają się pytania jak zwiększyć libido u mężczyzn. Jak pokazują najnowsze statystyki ponad 20% mężczyzn i kobiet na całym świecie wykazuje brak chęci do zbliżenia seksualnego.

Raporty pokazują, że odsetek osób, które zgłaszają problemy z brakiem libido rośnie z roku na rok. W tym artykule poznasz skuteczne sposoby, dzięki którym zwiększysz swoje libido i odczujesz większą satysfakcję seksualną.

Jakie są przyczyny spadku libido u mężczyzn?

To dlaczego występuje niskie libido u mężczyzn zależy od wielu czynników. Najczęściej jest to spowodwane czynnikami psychologicznymi oraz fizycznymi.

stres i depresja wpływają na libidoDo psychologicznych czynników zaliczamy długotrwały stres, depresje, zmęczenie, niskie poczucie własnej wartości czy problemy związane z życiem codziennym. Osoby które są w długotrwałej depresji odczuwają więcej zachwiań emocjonalnych obniżających libido. Zdrowie psychiczne jest niezwykle istotne w kontekście udanego życia seksualnego.

Czynniki fizyczne są związane z męskim przekwitaniem czyli andropauzą. Polega ona na tym, że organizm zaczyna się starzeć i produkować mniejszą ilość testosteronu, która jest związana z popędem seksualnym u mężczyzn. Szacuje się, że znaczny spadek poziomu testosteronu w organizmie następuje po czterdziestym roku życia.

Andropauza może być też przyczyną nasilania się stresu, depresji oraz zachwiań emocjonalnych. Jak można się domyślić czynniki psychologiczne i fizyczne są ze sobą powiązane.

Skuteczne metody jak zwiększyć libido u mężczyzn

Uświadomienie sobie jakie są przyczyny niskiego libido jest niezwykle ważne w życiu każdego mężczyzny, który dba o swoje zdrowie. Poniżej znajdziesz 5 wskazówek, dzięki którym poprawisz swoją potencję i zaczniesz cieszyć się lepszym życiem seksualnym.

1. Bądź aktywny

Aktywność fizyczna to zaniedbywany obszar w życiu wielu ludzi. Brak czasu i długotrwała praca powodują, że ludzie nie uprawiają żadnych sportów co skutkuje niższą wydolnością organizmu. Osoby które siedzą w jednym miejscu przez większość dnia częściej chorują i narzekają na bóle reumatyczne, które osłabiają ich ciało. Uprawienie sportów wpływa na to jak się czujemy przez większą część dnia, dlatego nie bez powodu ten punkt znalazł się na pierwszym miejscu w naszym zestawieniu.

poziom libido i bieganieJakie ćwiczenia wykonywać, aby zwiększyć libido? Do najlepszych ćwiczeń należą takie, które wspomagają układ krążenia. Są to między innymi; bieganie, jazda na rowerze i pływanie. Świetnym pomysłem są też ćwiczenia siłowe skupiające się na treningu nóg. Zwiększają one produkcje testosteronu w organizmie sprawiając, że mamy znacznie więcej energii.

Ciekawostką jest także fakt, że zrzucanie nadwagi może przyczynić się do poprawy libido. wykazano, że osoby otyłe 25 razy częściej zgłaszają problemy seksualne niż osoby, których waga jest ustabilizowana. Naukowcy z Uniwersytetu Duke odkryli, że zrzucanie niewielkiego procenta kilogramów i spalanie tkanki tłuszczowej poprawia funkcje seksualne.

Jeśli masz pracę siedzącą to pamiętaj o poruszaniu się. Nawet zwykły 30 minutowy spacer sprawi, że poczujesz się lepiej i i Twój organizm zacznie lepiej funkcjonować.

2. Wspomagaj się odpowiednią dietą, aby podnieść poziom libido

W dobie produkcji chemicznie modyfikowanej żywności ludzie coraz częściej narzekają na problemy zdrowotne i ospałość. To co jemy na co dzień ma duży wpływ na to jakie jest nasze libido. Jeśli odżywiasz się byle jak i nie zwracasz uwagi na to co jesz to warto, żebyś dokładnie przeczytał poniższe informacje.

Co należy ograniczyć?

Gdy wyjdziemy na miasto jesteśmy nieustannie „atakowani” przez reklamy zachęcające nas do kupienia niezdrowego jedzenia. Ograniczenie spożywania fast foodów to pierwsza czynność jaką należy wprowadzić w życie, aby cieszyć się lepszym zdrowiem. Ponadto zalecane jest ograniczenie:

  • Spożywania tłustych i chemicznie doprawianych produktów spożywczych. Jedzenie takich produktów w dużych ilościach sprawia, że jesteśmy ospali i negatywnie wpływa na produkcje nasienia.
  • Spożywanie sodu może przyczynić się do podwyższenia ciśnienia krwi, co z kolei zmniejsza jej przepływ do narządów płciowych.
  • Ograniczenie cukru zmniejsza produkcje testosteronu i wpływa na procesy myślowe. Ostatnie badania pokazały, że spożywanie zbyt dużych ilości cukru może być przyczyną powstawania nowotworów.
  • Nadużywanie alkoholu także nie jest najlepszym pomysłem na podniesienie libido u mężczyzn. Zbyt duże ilości alkoholu zmniejszają doznania seksualne. Optymalnie jest wypicie jednej lampki wina. Taka ilość alkoholu zawiera przeciwutleniacze, które poszerzają naczynia krwionośne i zwiększają przepływ krwi do narządów płciowych.

Czego jeść więcej?

orzechy i migdały na potencę

Zdrowe produkty spożywcze to takie, które dodają nam energii i nie obciążają organizmu. Włączenie do swojego menu poniższych produktów i składników sprawi, że zaczniesz mieć wyższe libido:

  • Kwasy omega 3 – obniżają poziom cholesterolu i wpływają pozytywnie na prace serca. Duże ilości kwasu omega 3 znajdziesz się w rybach (łosoś tuńczyk) oraz oliwie z oliwek.
  • Witamina B1 – Wspomaga system nerwowy i ma znaczący wpływ na dłuższą erekcję. Witaminę B1 znajdziesz w wieprzowinie, drożdżach, orzechach, grochu i fasoli.
  • Seler – wspomaga funkcje seksualne i zawiera dużo potasu, fosforu, cynku, magnezu, żelaza i wapnia.
  • Banany – zawierają bromelię, która wpływa na wyższe libido.
  • Słodkie ziemniaki – w ich składzie znajdziemy potas i witaminę A. Potas stabilizuje ciśnienie krwi co ma bezpośredni wpływ na jakość erekcji.
  • Arbuzy – w tym owocu znajduje się likopen, beta-karoten i cytrulina, które wspomagają działanie układu krwionośnego.
  • Orzechy brazylijskie – zawierają selen, który odgrywa duży wpływ w utrzymaniu zdrowego poziomu testosteronu.
  • Migdały – są bogate w cynk, selen i witaminę E. Zawierają zdrowe tłuszcze, które wspomagają potencję.

3. Przebywanie na słońcu

słońce i melatoninaWedług brytyjskich badań sierpień jest miesiącem, gdy ludzie najchętniej uprawiają seks. Wynika to z faktu, że przebywanie na słońcu dostarcza cennych korzyści dla organizmu. Ekspozycja skóry z promieniami słonecznymi sprawia, że w naszym organizmie wytwarza się witamina D, która wpływa na układ odpornościowy oraz wiele innych funkcji.

Promieniowanie słoneczne obniża produkcję melatoniny, która jest wydzielana w czasie snu i wpływa negatywnie na libido. Słońce stymuluje też produkcję testosteronu, który ma wpływ na usprawnienie funkcji płciowych u mężczyzn.

4. Przełam rutynę

przełam stare przyzwyczajeniaJeśli za każdym razem chodzicie w te same miejsca, oglądacie te same filmy i uprawiacie seks w ten sam sposób to znak, że coś trzeba zmienić. Przyzwyczajenie do tych samych czynności powoduje nudę i wpływa na jakość relacji.

Co w takim razie należy robić, żeby przełamać te stare schematy?

Najlepiej zrobić coś nowego, czego do tej pory nie robiliście. Dotyczy to aspektów seksualnych oraz sposobów spędzania wolnego czasu. Wspólne podróżowanie po świecie, pójście do restauracji, czy wypicie lampki wina to aktywności, które dodadzą powiewu świeżości w każdym związku.

Sypialnia to także miejsce, w którym można wymyślić coś nowego.  Użycie olejków eterycznych z drzewa sandałowego czy jaśminu wprowadzi niezwykłą atmosferę w sypialni i sprawi, że życie intymne nabierze większej pikanterii.

Dostarczaj do organizmu cennych witamin

Oprócz zdrowej diety ważne jest także dostarczanie do organizmu niezbędnych witamin i minerałów, które wspomagają potencję. Dotyczy to szczególnie osób, których poziom produkcji testosteronu nie jest już tak wysoki jak kiedyś. Wspomaganie się odpowiednimi witaminami i suplementacją podniesie libido. Oto kilka witamin, po które warto sięgnąć:

  • Witamina C – jest dostępna niemal w każdym sklepie i aptece. Nie wszyscy jednak wiedzą, że jej korzyści wpływają także na libido. Witamina C poprawia krążenie w organach płciowych polepszając funkcję seksualne. Najwięcej witaminy C znajdziesz w papryce, koperku, brukselce, truskawkach oraz owocach cytrusowych.
  • L-arginina – jest to jeden z aminokwasów endogennych, z którego korzystają osoby preferujące aktywny tryb życia. Poprawia metabolizm, wspomaga rozszerzanie naczyń krwionośnych i zwiększa przepływ krwi do narządów płciowych. Z wiekiem poziom l-argininy w organizmie mężczyzny jest ograniczony, dlatego zalecana jest dodatkowa suplementacja, która uzupełni niedostatek tego aminokwasu.
  • Tribulus Terrestris – inaczej jest nazywany buzdygankiem naziemnym. Badania przeprowadzone nad buzdygankiem pokazały, że wpływa on na poprawę funkcji seksualnych u mężczyzn oraz odporności układu immunologicznego. Jest dostępny głównie w formie suplementów.
  • Korzeń Maca – To roślina, która rośnie wysoko w górach, w peruwiańskich Andach. Jej bogata zawartość w aminokwasy oraz kwasy tłuszczowe sprawia, że jest świetnym środkiem wspomagającym potencję. Podobnie jak tribulus terrestris jest dostępna w formie ekstraktów i suplementów diety.

Kompleksowy zestaw witamin podnoszący libido u mężczyzn

zytax na podniesienie libido u facetówSzukasz suplementu, który dostarczy niezbędnych składników wspomagających libido i jednocześnie nie powoduje żadnych skutków ubocznych?

Zytax to naturalny suplement, który zawiera l-arginine, żeń-szeń oraz tribulus terrestris, które zwiększą libido i zapewnią lepsze doznania seksualne. Żeby dowiedzieć się więcej na temat suplementu kliknij w poniższy link.

Przeczytaj więcej informacji o Zytax

Napisz nam w komentarzu jakie są Twoje metody na podniesienie libido i podziel się swoimi przemyśleniami.

PODZIEL SIĘ

8 KOMENTARZE

  1. Aktywność to podstawa zdrowej i silnej potencji. Przynajmniej 3 razy w tygodniu biegam i wykonuje ćwiczenia fizyczne na siłowni. Taki wysiłek powoduje u mnie więcej energii i testosteronu. A jak wiadomo facet bez testosteronu nie będzie miał siły aby współżyć z kobietami. Dieta też ma znaczenie. Bo jeśli jemy zdrowe i pożywne produkty, które dostarczają dużo cynku i witamin grupy b2 to organizm pracuje na lepszych obrotach.

  2. Ja mam problem już ze słabym libido od kilku lat i niestety ale nic nie pomaga. Próbowałem już różnych specyfików i nadal nic – nie wiem już co ze sobą zrobić. Dodam tylko, że rzadko ćwiczę ze względu na to, że mam często wyjazdy służbowe i delegację za granicę. Czy to może być problem tego, że mi się nie chcę czy to może być jakiś inny powód?

  3. Fajne metody. Większość z nich stosuje i libido jest znacznie lepsze, chociaż są i takie dni, że nic się nie chce. Ostatnio stosuje jeden z tych środków opisanych na tej stronie o nazwie vigrax i czuje większy przypływ energii i erekcja jest lepsza niż wcześniej. Z wiekiem tak to jest, że trzeba dbać o siebie więcej jak chce się mieć więcej przyjemności.

  4. Z moim facetem od kilku lat jest różnie. Pracuje długo i przychodzi do domu zmęczony i mówi że na nic nie ma siły. Kochamy się raz w miesiącu albo rzadziej. I to jest główny powód naszych kłótni i sporów. Jeszcze kilka lat temu wszystko było w normie ale teraz potrafi to być niezwykle męczące kiedy przychodzisz do domu z pracy i zamiast czułości jest obojętność. Pewnie nie jestem wyjątkiem na tym świecie i są inne kobiety, które odczuwają to co ja.

    • Rozumiem przez co przechodzisz bo sama juz od kilku lat mam podobny problem ze swoim mezem. Bylismy nawet u seksuologa ale nic to nie dalo. Problem sie powtarza caly czas i najgorzej ze oboje przez to cierpimy.

  5. Ze wszystkimi radami zgadzam się jak najbardziej i zastosowanie się do nich może pomóc. U mnie te problemy zaczęły się po 40stce kiedy to już nie miałem takiej ochoty na uprawianie seksu. Czytałem o andropauzie u mężczyzn i zmniejszonej produkcji testosteronu ale nie myślałem, że to potrafi odcisnąć na mnie tak duże piętno. Praca, dom i dodatkowy stres potrafią jeszcze bardziej przyczynić się do zmniejszenia libido. Nie jestem w tej dziedzinie żadnym ekspertem, ale ostatnio zacząłem interesować się tym tematem co spowodowało że moje libido trochę się poprawiło. Każdy facet powinien dbać o siebie i jak coś jest nie tak to iść z tym do lekarza albo zmienić coś w swoim życiu; dietę, uprawiać jakiś sport itd. Czasami też dobre są suplementy na odporność, które poprawiają funkcjonowanie całego organizmu. Co do środków na wspomaganie potencji to od niedawna zacząłem stosować wspomniany Zytax i efekt jakiś już jest. Mam nadzieje, ze tak pozostanie i jeszcze przez długi czas będę cieszyć się długim seksem. A taki stary jeszcze nie jestem więc można powiedzieć, że to co najlepsze jeszcze przede mną 🙂 To trochę się rozpisałem i napisałem to co myślę, mam nadzieje, ze nikogo nie zanudziłem! Pozdrawiam Robert.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here