6 skutecznych sposobów na przedłużenie stosunku

4

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek jakie są najlepsze sposoby na przedłużenie stosunku z kobietą?

Największym możliwym problemem, który może się pojawić w nieoczekiwanym momencie jest niskie libido i brak satysfakcji z długości uprawianego seksu z naszą partnerką.

Jak rozwiązać ten problem raz na zawsze? Czy istnieją techniki, które pomagają na stałe wzmocnić potencję? W poniższym artykule poznasz odpowiedzi na nurtujące pytania.

Sprawdzone sposoby na przedłużenie stosunku

Problem z potencją jest wstydliwy i nikt nie lubi się do niego przyznawać. Szacuje się, że nawet 50% mężczyzn, którzy ukończyli 40 rok życia może nie być usatysfakcjonowana z długości uprawianego stosunku.

Na szczęście istnieją sprawdzone sposoby na przedłużenie stosunku, których stosowanie sprawi, że w dłuższej perspektywie czasowej zaczniesz mieć silniejszą potencję i dłuższą erekcję.

  1. Dieta jest kluczowa

dieta na przedłużenie stosunkuW telewizji, w radiu, w reklamach – w zasadzie wszędzie trąbią o tym, że dieta jest ważna w kontekście naszego zdrowia. Trudno się z tym nie zgodzić, ponieważ to co jemy wpływa na odporność organizmu, na to jak się czujemy każdego dnia oraz na nasze libido.

Jednym z najważniejszych błędów, które popełniają mężczyźni szukający sposobów na przedłużenie stosunku jest spożywanie mało wartościowych produktów spożywczych. Fakty są takie, że produkty, które zawierają dużą ilość soli i cukru są dla nas szkodliwe.

Gdy wyjdziesz z domu to zauważysz, że na każdym kroku są bary i restauracje, które serwują nam niezdrowe jedzenie. Zrób eksperyment i spróbuj częściej stołować się w takich miejscach. Gwarantuje Ci, że po takiej dawce “składników odżywczych” Twoje libido będzie tak niskie, że nie będzie Ci się chciało absolutnie niczego.

Dlatego najlepszym możliwym rozwiązaniem jest ograniczenie jedzenia zapychających i wysokokalorycznych posiłków. Mowa tutaj o wszelkich fast foodach,produktach chemicznie przetwarzanych oraz wielokrotnie modyfikowanych produktach pochodzenia zwierzęcego.

Ograniczenie tego jedzenia sprawi, że nie tylko poprawi się Twoja potencja, ale również odczujesz znaczącą poprawę procesów myślowych oraz zdrowia.

Co należy jeść, aby przedłużyć stosunek?

Kluczowe pytanie brzmi: co w takim razie należy jeść, aby przedłużyć stosunek?

Jeżeli chcesz mieć wysokie libido i cieszyć się dłuższą przyjemnością ze swoją partnerką to najlepiej dodawać produkty, które zwiększają dopływ dopaminy do mózgu.

Dopamina jest hormonem szczęścia i odpowiada za poczucie spełnienia oraz motywację do działania. Jest naturalnie wydziela w mózgu za sprawą spożywania niektórych składników odżywczych oraz wykonywania niektórych czynności (np. w sytuacji, gdy spotykamy się z osobą, którą kochamy).

Aby zwiększyć dopływ dopaminy do mózgu jedz częściej: banany, czerwoną fasolę, śliwki i truskawki.

Witaminy i mikroelementy wzmacniające potencję

witaminy na libido

Doskonałym sposobem na przedłużenie stosunku u mężczyzn jest dodanie do naszego codziennego menu witamin i mikroelementów wspomagających potencję.

Witamina z grupy D to podstawa. Badania przeprowadzone w Australii wykazały, że jej zawartość jest wprost proporcjonalna do zwiększania poziomu testosteronu w organizmie – czyli hormonu odpowiadającego za naszą męskość.

To oznacza, że witamina D powinna być dostarczana do naszego organizmu każdego dnia. Witaminę D możesz dawkować w formie suplementów diety. Jej dużą ilość znajdziesz też w rybach morskich. Jednak jej największą zawartość osiągniesz, gdy zaczniesz przebywać na Słońcu.

Witamina D jest wytwarzana pod wpływem ekspozycji naszej skóry na promienie słoneczne. Wystarczy tylko 30 minut przebywania na Słońcu, aby dostarczyć odpowiednią ilość tej witaminy.

Z innych polecanych witamin, które powinieneś włączyć do swojej diety jest witamina C. Jej niski poziom może być przyczyną niepłodności u mężczyzn. Największą ilość witaminy C znajdziesz w: pietruszce, papryce, brokułach, kapuście i szpinaku.

Witamina A z kolei jest odpowiedzialna za produkcję hormonów płciowych. Jej niedostatek może powodować występowanie impotencji u mężczyzn. Najwięcej tej witaminy znajdziesz w rybach, produktach mlecznych i zielonych warzywach.

Niedobór witaminy E z kolei może doprowadzić do problemów z wchłanianiem tłuszczu i niższym libido. Witaminę E znajdziesz głównie w słoneczniku, migdałach, orzechach włoskich i dzikiej róży.

Jeżeli chcesz cieszyć się wysokim libido powinieneś też włączyć do swojej diety mikroelementy takie jak cynk i selen.

Cynk odpowiada za pracę wielu narządów – w tym rozrodczego. Jego niedobór wpływa na łamliwość paznokci, wypadanie włosów oraz problemy z koncentracją. Oodpowiednia dawka cynku doskonale wpływa na prostatę u mężczyzn i wzmacnia potencję.

Dużą ilość cynku znajdziesz w pestkach dyni, migdałach, nasionach słonecznika i owsiance.

Selen to z kolei mikroelement, który odpowiada za prawidłową pracę tarczycy. Jest niezbędnym składnikiem dla każdego mężczyzny, który szuka sposobu na przedłużenie stosunku. Selen znajdziesz w orzechach brazylijskich, rybach (łosoś, tuńczyk), indyku.

2. Zacznij uprawiać sport

Badania i statystyki pokazują, że uprawianie sportu ma duży wpływ na to ile mamy energii w ciągu dnia i jak wpływa na nasze libido.

Uprawianie sportu i wzmożona aktywność fizyczna poprawia prace układu sercowo-naczyniowego oraz zwiększa wydolność naszego organizm, dzięki czemu jesteśmy w stanie znacznie dłużej uprawiać seks.

Najlepsze pod tym względem są ćwiczenia siłowe, które stymulują produkcje testosteronu wpływającego na poziom libido. Ponadto wpływają na ukrwienie członka co ma wpływ na silniejszą erekcję.

Osoby które w ogóle nie uprawiają żadnego sportu częściej popadają w stany apatyczne, mają mniej energii i są mniej zainteresowane nawiązywaniem relacji z kobietami. Sport od zawsze był domeną mężczyzn i w ciągu następnych lat to się nie zmieni.

Ćwiczenia siłowe i wytrzymałościowe

martwy ciąg daje radę
Martwy ciąg to jedno z najlepszych ćwiczeń, które stymuluje produkcję testosteronu

Zdecydowanie najlepszymi ćwiczeniami, które warto uprawiać, aby podnieść libido są ćwiczenia siłowe.

Należą do nich ćwiczenia takie jak martwy ciąg, przysiady, czy trening polegający na wyciskaniu sztangi do góry.

Zacznij uprawiać też ćwiczenia wymagające kondycji takie jak bieganie czy jazda na rowerze.

Intensywne ćwiczenia, które są związane z dużym wysiłkiem wytrzymałościowym zwiększają rytm bicia serca oraz wspomagają wydzielanie serotoniny do mózgu co sprawia, że mamy lepszy nastrój.

Jeśli nie uprawiasz żadnego sportu i cały czas szukasz sposobów na przedłużenie stosunku to większa aktywność fizyczna sprawi, że staniesz się lepszym kochankiem. Gdy stworzysz z tego codzienny nawyk to będziesz zaskoczony efektami.

3. Unikaj nadmiernej masturbacji

Każdy mężczyzna potrzebuje sobie ulżyć. Jednak u niektórych osób masturbacja staje się szkodliwym nawykiem, który sprawia, że stajemy się apatyczni i zmniejsza się nasze libido.

Uzależnienie od filmów erotycznych może sprawić, że zamiast skupiać się na kobiecie będziemy koncentrować się na profesjonalnych aktorkach.

Niektórzy mężczyźni są uzależnieni od takich filmów do tego stopnia, że gdy dochodzi do zbliżenia to przestają ich pociągać obecne partnerki, ponieważ przed oczami wyobrażają sobie kobietę, którą oglądali na ekranie monitora.

Skutki psychiczne mogą wpływać na różne sfery w naszym życiu intymnym włączając w to pogorszeni relacji z partnerką, niskie poczucie własnej wartości czy nieumiejętność radzenia sobie z emocjami.

Według seksuologów, w przypadku singli zbyt częsta masturbacja sprawia, że mamy mniejszą ochotę na poznawanie kobiet; “Masturbacja jest formą nagradzania – i gdy za często to robimy to przestaje nam zależeć na znalezieniu nowej partnerki, bo wszystko to czego potrzebujemy mamy w filmiku dla dorosłych”.

Masturbacja wpływa też na fizyczne wyczerpanie. Jeśli zbyt często się masturbujemy to nic dziwnego, że na nic nie mamy siły, ponieważ w ciągu jednego wytrysku tracimy cenne witaminy, które organizm musi z na nowo wyprodukować, aby zachować odpowiedni balans.

4. Naucz się kontrolować wytrysk

Kontrolowanie wytrysku to ważna umiejętność dla każdego faceta, który pragnie przedłużyć stosunek ze swoją partnerką. Tej umiejętności trudno jest nauczyć się od razu, ale regularne ćwiczenia pomagają opóźnić wytrysk i sprawić, że seks staje się dłuższy i przyjemniejszy.

Aby przejąć nad nim kontrolę należy odpowiednio nastawić się psychicznie. W tym celu pomaga odpowiednia wizualizacja i przygotowanie mentalne. Jednym ze sposobów jest odliczanie w pamięci cyfr od jednego do dziesięciu podczas stosunku.

Brzmi mi to może dosyć dziwnie, ale jest niezwykle skuteczne, ponieważ pozwala stłumić podniecenie i opóźnić wytrysk. Wielu mężczyzn ma z tym problem ponieważ, pożądanie jest tak wielkie, że dochodzi do przedwczesnego wytrysku.

Innymi ćwiczeniami, które pomagają w kontrolowaniu wytrysku są ćwiczenia polegające na:

  • Zaciskaniu mięśnia, który znajduje się między jądrami a odbytem. Można to robić np. podczas oddawaniu moczu stopniowo zaciskając ten mięsień i zatrzymując strumień. Dzięki temu mięsień jest mocniejszy i łatwiej kontrolujemy wytrysk.
  • Podczas stosunku warto zastosować technikę polegającą na płytszych pchnięciach członka. Chodzi o to, żeby podczas seksu wkładać członka dziewięć razy płytko, a za dziesiątym razem głęboko. Następnie osiem razy płytko i dwa razy głęboko. Dalej robimy analogicznie wydłużając ilość głębszych pchnięć. Jest to skuteczny sposób dla wszystkich osób, które mają problem z przedwczesnym wytryskiem.

5. Zmień pozycję

Niektóre pozycje sprawiają, że dochodzimy znacznie wcześniej niż normalnie. Mogą powodować w nas uczucie podniecenia przez co dochodzi do przedwczesnego wytrysku.

Radą na ten problem jest zmiana pozycji seksualnej, którą najczęściej uprawiacie. Jeśli zauważyłeś, że dochodzisz za szybko w konkretnej pozycji to zmień ją na inną. Często ułożenie członka ma wpływ na poziom naszego podniecenia i ukrwienia.

Testowanie różnych rozwiązań na pewno pomoże i dzięki temu znajdziesz swój “złoty środek”. A pozycje które lubisz najbardziej pozostaw na samym końcu.

6. Skorzystaj ze specjalnych tabletek opóźniających wytrysk

dobre tabletki na opóźnienie wytryskuNie jesteś zadowolony z długości uprawianego stosunku? Skorzystaj z tabletek na opóźnienie wytrysku, dzięki którym uprawianie seksu ze swoją partnerką stanie się dłuższe i przyjemniejsze.

Większość tabletek na potencję, które są dostępne na receptę wymaga wizyty u lekarza. Mogą powodować różne efekty uboczne, ponieważ zawierają silne składniki tak, jak w przypadku viagry.

Climax Control to tabletki na opóźnienie wytrysku, które są dostępne bez recepty. Bazują na naturalnych składnikach, które silnie stymulują potencję sprawiając, że jesteś w stanie wydłużyć stosunek o kilkanaście minut. To także doskonały suplement dla osób, które narzekają na problemy z przedwczesnym wytryskiem.

Aby poznać więcej szczegółów na temat tych tabletek wejdź na poniższą stronę.

Sprawdź Climax Control

Znasz inne równie skuteczne sposoby na przedłużenie stosunku i chciałbyś się nimi podzielić? Napisz o tym w komentarzu na dole i daj znać innym!

Ostatnio wpisywane frazy:

  • sposoby na przedłużenie stosunku u mężczyzn po czterdziestce
  • domowe sposoby żeby przedłużyć stosunek
  • czy testosteron wpływ na długość stosunku
6 skutecznych sposobów na przedłużenie stosunku
3.9 (78.95%) 19 votes

4 KOMENTARZE

  1. Od siebie dodam, ze bieganie jest u mnie na pierwszym miejscu. Szczegolnie polecam rano na czczo – wtedy sa najlepsze efekty. Odpowiednia dieta rowniez jest bardzo wazna. Gdy mialem nadwage to naokrąglo zarłem kebaby i pizze a moje libido bylo slabe i stosunek krotki. Zamienilem to na zdrowa diete czyli selery, szpinak, brokuły, kiełki i od razu ma sie wieksza ochote. A ten srodek, o ktorym tutaj piszecie to co prawda nie korzystalem z niego, ale moj kumpel korzystal i powiedzial ze daje dobrego powera. p.s niezla kobietka jest na zdjeciu

  2. Czy komuś się podoba czy nie to dieta zawsze będzie ważna. Bo według znanego powiedzenia jesteśmy tym co jemy. Sam nie zawsze zdrowo się odżywiam i czasem zjem jakiegoś fast fooda, ale z reguły przestrzegam zasad zdrowego odżywiania dlatego też nie mam jeszcze dużych problemów z erekcją. A co innego moi koledzy, którzy jedzą co popadnie i nie mają żadnego ruchu i narzekają, że na nic nie mają siły.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here