7 Witamin i Składników Na Zwiększenie Potencji

1

Chociaż istnieje wiele leków na receptę, które pomagają zwiększyć libido to istnieją pewne naturalne witaminy, których spożywanie poprawi Twoją potencję.

Większość ludzi cierpi na niedobór tych witamin co skutkuje słabszą erekcją i mniejszą satysfakcją podczas stosunku. Część z tych witamin znajdziesz w produktach spożywczych, które spożywasz na co dzień. Możliwe, że o niektórych witaminach i ich działaniu nawet nie słyszałeś.

Odpowiedni balans witamin w naszym organizmie wzmocni Twoje funkcje seksualne i sprawi, że będziesz miał więcej energii każdego dnia.

Witaminy na potencję

Istnieje wiele naturalnych produktów, w których znajdują się cenne witaminy, łatwo przyswajane przez nasz organizm. Niektóre z nich działają równie dobrze co suplementy wspomagające potencję. Co ciekawe większość z nich jest dostępna w sklepach i hipermarketach.

Poniżej znajdziesz listę witamin oraz produkty spożywcze, w których znajdziesz największe ilości tych witamin. Spożywanie ich każdego dnia sprawi, że Twoja potencja stanie się silniejsza, jak nigdy dotąd. Większość przedstawionych witamin działa zarówno na kobiety, jak i mężczyzn.

Witamina E

Jest związana ze sprawnością seksualną, ponieważ zwiększa produkcję hormonów płciowych, takich jak testosteron, który pomaga zachować wysoką energię u mężczyzn. Sportowcy i osoby uprawiające aktywnie sport doskonale wiedzą, że bez tego hormonu ciężko uzyskiwać świetne wyniki.

Witamina E działa też jako przeciwutleniacz i pomaga zachować młodość oraz witalność.

Źródło występowania witaminy E: żółtko jaj, orzechy włoskie, szpinak, szparagi, ciecierzyca, ziemniaki, brokuły, wędzony łosoś.

Witamina C

witamina c znajduję się w owocachTo podstawowa witamina, która wzmacnia układ odpornościowy całego organizmu. Jest odpowiedzialna za syntezę kolagenu, asymilację żelaza oraz likwidowanie bakterii, które dostają się do naszego organizmu (np. bakterię wywołujące próchnicę zębów).

Badania pokazują, że witamina C pomaga poprawić funkcję śródbłonka, który jest odpowiedzialny za erekcję u mężczyzn.

Źródło występowania witaminy C: pomarańcze, grejpfruty, cytryny, kiwi, truskawki.

Witamina B3

Jest niezbędna do prawidłowego działania metabolizmu związanego z krótkimi i intensywnymi impulsami energii, które występują w czasie stosunku. Pomaga także w utrzymaniu zdrowej skóry.

Źródło występowania witaminy B3: brązowy ryż, tuńczyk, papryka, orzeszki ziemne, pełnoziarnisty chleb, kurczak, indyk, suszone pomidory.

Witamina B6

banany są świetneWzmacnia libido i pozwala kontrolować prawidłowy poziom prolaktyny w organizmie. Wpływa też na prawidłowe działanie układu nerwowego, skurcze mięśni oraz ciśnienie krwi. Dzięki odpowiedniej ilości tej witaminy organizm skuteczniej broni się przed wirusami i bakteriami.

Źródło występowania witaminy B6: banany, awokado, wołowina, twaróg (o niskiej zawartości tłuszczu)

Witamina B12

Jest potrzebna w produkcji czerwonych krwinek. Witamina B12 rozszerza naczynia krwionośne, dzięki której mamy dłuższą i silniejszą erekcję. Szacuje się, że po pięćdziesiątym roku życia zmniejsza się ilość przyswajania tej witaminy przez organizm, dlatego zalecana jest prawidłowa suplementacja.

Źródło występowania witaminy B12: tuńczyk, łosoś, makrela, kawior, ostrygi, małże, dorsz, homar, jajka, wołowina.

Cynk

To jeden z najważniejszych mikroelementów, który pozwala utrzymać silną potencję. Bierze udział w syntezie białka oraz kwasów nukleinowych. Ponadto pomaga utrzymać prawidłowy poziom witaminy A w organizmie, która odpowiada za prawidłowy metabolizm białek i hormonów steroidowych.

Źródło występowania cynku: ostrygi, małże, węgorz, fasola, zielony groszek.

Selen

orzechy brazylijskie to źródło selenuOdpowiedni poziom selenu w organizmie jest niezbędny do produkcji nasienia u mężczyzn.

Podczas wytrysku mężczyzna traci dużą ilość selenu, dlatego ważne jest uzupełnianie tego minerału w celu utrzymania zdrowej potencji i silnej potencji.

Selen odpowiada także za utrzymanie odporności organizmu oraz wspomaga funkcjonowanie tarczycy.

Źródło występowania selenu: orzechy brazylijskie, nasiona słonecznika, sardynki, tuńczyk, halibut, flądra, ostrygi, krewetki, brązowy ryż, owies, cebula.

Większość witamin na potencję opisanych w tym artykule znajduje się w warzywach, owocach i rybach. Najlepszym sposobem jest sprawdzenie swojej diety i przeanalizowanie, czy spożywasz dany produkt w odpowiednich ilościach. Dzięki temu możesz modyfikować dietę według własnych upodobań.

Czy znasz inne naturalne sposoby, dzięki którym podniesiesz swoją potencję. Napisz o tym i podziel się z innymi poniżej w komentarzu.

7 Witamin i Składników Na Zwiększenie Potencji
4.2 (84%) 5 votes

1 komentarz

  1. Najwięcej witaminy mają nasze polskie dziewczyny 😀 i nic tego nie zmieni. Jak ktoś ma fajną kobitkę to nie potrzebuje żadnych wspomagaczy tylko automatycznie będzie miał potencję 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here